مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «سعید حقیقی» را به سمت مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.
کد خبر: ۴۷۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 17September 2021

انتصاب مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر سعید حقیقی

سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب، جنابعالی را به موجب این حکم به عنوان «مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌نمایم.

بی تردید بن‌مایه‌ی دوام و ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، متبرک به خون شهدای عظیم الشان و سخا و جوانمردی جانبازان و آزادگان ایران اسلامی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران، متولی خدمت رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران می‌باشد. بدین منظور با توجه به گستردگی و وسعت حوزه‌های ماموریتی این بنیاد در ابعاد مختلف خدمات فرهنگی، درمانی، آموزشی، علمی، اقتصادی، حقوقی و بین المللی، هماهنگی لازم در راستای ارتقای عملکرد معاونت‌ها و سازمان‌های تحت امر، مورد تاکید و انتظار می‌باشد.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، در ذیل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با تکیه بر دانش و تجربه خویش در ارتقای سطح خدمت رسانی شایسته به جامعه معزز ایثارگری به اجرای برنامه‌ها و اهداف موردنظر در چارچوب قوانین و مقررات موفق و موید باشید.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار