امام جمعه موقت سرپل ذهاب:

هشت سال دفاع مقدس یک قطعه طلایی در تاریخ کشور است

حجت‌الاسلام «عسکری» گفت: هشت سال دفاع مقدس یک قطعه طلایی در تاریخ کشور چه قبل از اسلام و چه پس از آن است که نمی‌توان برای آن نظیری پیدا کرد.
کد خبر: ۴۷۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ - 17September 2021

هشت سال دفاع مقدس یک قطعه طلایی در تاریخ کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «اسماعیل عسکری» امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قرار گرفتن انقلاب نوپای ایران اسلامی در برابر تمام دنیای کفر و استکبار جهانی است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس یک قطعه طلایی در تاریخ کشور، چه قبل از اسلام و چه پس از آن است که نمی‌توان برای آن نظیری پیدا کرد.

خطیب جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: دفاع مقدس ایستادگی اسلام در برابر تمام دنیای کفر بود که در هیچ مقطعی از تاریخ کشور سابقه نداشته است .

عسگری اذعان داشت: جنگ ما در دفاع مقدس جنگ بین حق و باطل، جنگ فقر و غنا و جنگ بین ایمان و رذالت بود و رزمندگان و شهدای ما در طول این هشت سال انسانیت و اقیانوسی از معارف الهی ، ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشته و برای حفظ اسلام جنگیدند.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ امام راحل به یاوه گویی منافقین و لیبرال ها در منشور روحانیت افزود: امام بزرگوار ما در پاسخ به یاوه‌گویی منافقین می فرماید: دستاورد ما در دفاع مقدس این بود که ما در جنگ انقلاب را به جهان صادر کردیم و پرده تزویر را از چهره جهانخواران کنارزده و امروز مقاومت‌هایی که در سراسر جهان برعلیه ظلم شکل می گیرد الگوبرداری از مقاومت بی نظیر مردم ایران است.

امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: ما در جنگ دوست و دشمن خودرا شناخته و ریشه های انقلاب را با دفع تجاوز و اثبات صلابت اسلام محکم کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود ایستاده و بجز خداوند به احدی تکیه نکنیم.

عسکری با اشاره به درسهای دفاع مقدس برای کشور اذعان داشت: دفاع مقدس به ما آموخت که اگر دولتمردان ما بخواهند کارجهادی و انقلابی کنند می شود با وجود تحریمها نفت صادر کرد، محاصره آمریکا را درهم شکست واکسن وارد کرد و رکورد دار تزریق واکسن در جهان شد.

امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: دولتمردان اگر جهادی و انقلابی عمل کنند می توان با حضور در بین مردم مشکلات را رفع کرد، می شود سند ننگین ۲۰۳۰ را لغو کرد، می شود آف ای تی اف را امضا نکرد تحریمها را بی اثر کرد و شکست در حالیکه هشت سال آب خوردن مردم راهم به امضای این سند ربط داده بودند.

عسگری افزود: امروز نیروی دریایی مقتدر ما در حیاط خلوت آمریکا دریانوردی می کند و رزمندگان ارتش در نیمکره شمالی طولانی ترین دریانوردی تاریخ ایران را انجام می دهند.

وی همچنین به حمله موشکی و پهبادی سپاه به مواضع تروریست‌های گروه حدکه اشاره کرد و گفت: رزمندگان سپاه پاسداران در دفاع پیش دستانه با عملیات موشکی و پهبادی در اقلیم کردستان عراق نشان دادند که ما هوشیار و آگاه بوده و قبل از اینکه دشمن بخواهد حرکتی کند آنرا در نطفه خفه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها