نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شیرزنان ایران اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: شیرزنان ایران عزیز اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که در دامان خود فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراقشان چون کوه ایستادند.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 17September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، به دنبال درگذشت مرحومه حاجیه خانم «خدیجه طاهری سفیدان» همسر مکرمه مرحوم «میرزا اسماعیل عبدی قویدل» و مادر گرانقدر شهید والامقام «حجت الاسلام محمدتقی عبدی قویدل» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام «آل هاشم» بدین شرح است:

«باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحومه حاجیه خانم خدیجه طاهری سفیدان همسر مکرمه مرحوم میرزا اسماعیل عبدی قویدل و مادر گرانقدر شهید والامقام حجت الاسلام محمدتقی عبدی قویدل آن روحانی دلیر دوران دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان شد.

شیرزنان ایران عزیز اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که در دامان خود فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق شان چون کوه ایستادند.

عزت، سربلندی و پایداری امروز میهن عزیزمان را مدیون این چنین مادرانی هستیم که یکی از فرزندانش شهید، دیگری جانباز  و داماد جوانش شهید «مقصود نظرپور» را در راه دفاع از اسلام و وطن تقدیم نموده و بی‌تردید تاریخ انقلاب این ایثار و گذشت را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این بانوی مکرمه را به  خانواده‌های معظم روحانیت و شهدا و به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای آن مادر فداکار رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار