مدیر‌‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

خانواده شهدا در پشتیبانی از ولایت الگو هستند

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافعان واقعی ولایت هستند و حضور ارزشمند آنان در جامعه و پشتیبانی از حریم ولایت مورد تأکيد شهدا بوده است و آنان در این مسیر جلودار و راه‌گشای همه‌ی ما خواهند بود.
کد خبر: ۴۷۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ - 19September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با خانواده شهیدان «علی و محمود امیری»، «قربان و محمدرضا رضادادی»، «محمدرضا و احمد نعمتی»، «احمد و حسین مجاوری»، «حسین کشمندی»، «غلام‌محمد محمدزاده» و فرزند شهید والامقام «مسلم عابدینی قرایی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهدا در پشتیبانی از ولایت الگو هستند

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافعان واقعی ولایت هستند و حضور ارزشمند آنان در جامعه و پشتیبانی از حریم ولایت مورد تأکيد شهدا بوده است و آنان در این مسیر جلودار و راه‌گشای همه‌ی ما خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی والدین شهدا در فراق فرزندان شهید خود، افزود: ملت سرافراز ایران دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدای والامقام، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز و بازماندگان آنان را هرگز از یاد نخواهد برد چراکه همه‌ی آحاد جامعه اسلامی خود را مدیون ایثارگری‌ها و شجاعت این عزیزان دانسته و تلاش می‌کنند در مسیر آنان گام بردارند.

خانواده شهدا در پشتیبانی از ولایت الگو هستند

وی تأکيد کرد: خانواده‌های شهدا به‌عنوان میراث‌داران این انقلاب، همانند گنجینه‌های ارزشمند و نعمت‌های بزرگی هستند که با خدمت مضاعف به آن‌ها مسیر رشد و بالندگی پیش‌روی خدمتگزاران به جامعه ایثارگری گشوده می‌شود. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم در قالب طرح سپاس دیدار با خانواده‌های چند شهیدی مشهد تا پایان هفته دفاع مقدس به اتمام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار