تعامل و هم‌افزایی با سایر سازمان‌ها در دستور کار پلیس پایتخت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم‌افزایی با سایر سازمان‌ها است.
کد خبر: ۴۷۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 21September 2021

تعامل و هم‌افزایی با سایر سازمان‌ها در دستور کار پلیس پایتختبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با توکلی‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، اظهار داشت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم‌افزایی با سایر سازمان‌ها است.

سرهنگ مرادی گفت: در سایه تعامل، هم افزایی و هماهنگی بهتر و موفق‌تر می‌توان در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء آموزش همگانی و مشارکت‌های اجتماعی، اقدامات و گام‌های مشترکی برداشت.

وی با اشاره به اینکه در خصوص اصلاح سبک زندگی با آموزش‌های همگانی مشترک و بهره گیری از ظرفیت‌های طرفین می‌توان اقدامات تاثیر گذاری داشته باشیم، گفت: رویکرد و راهبرد پلیس پایتخت برابر تدابیر سردار فرماندهی، تعامل و هم افزایی با سازمان‌ها و نهاد‌های حاکمیتی و اجرایی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بطور حتم برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند تعامل و هم افزایی بین پلیس و شهرداری هستیم، خاطرنشان کرد: با شناسایی اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی، می‌توان اقدامات فرهنگی و آموزشی هدفمندی انجام داد و بطور حتم با ترسیم نقشه راه و تعیین اهداف مورد نظر بهتر می‌توان به نتایج مطلوب تری رسید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها