وزیر بهداشت خبر داد؛

واکسیناسیون نیمی از ایرانیان انجام شد/اعلام تصمیمات جدید درباره محدودیت‌ها تا دو هفته آینده

عین‌اللهی با بیان اینکه همه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند برای واکسیناسیون مراجعه کنند، گفت: در دو هفته آینده برنامه جدیدی ارائه می‌دهیم تا بسیاری از محدودیت‌ها مثل سفر و تردد شبانه کم یا کلا از بین برود.
کد خبر: ۴۷۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 21September 2021

واکسیناسیون نیمی از ایرانیان انجام شد/اعلام تصمیمات جدید درباره محدودیت‌ها تا دو هفته آیندهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت با بیان اینکه در کل کشور واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال انجام می‌شود و محدودیتی نداریم، اظهار داشت: افراد می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تا آخر تیر پنج میلیون نفر واکسیناسیون شده بودند، ابراز داشت: در هفته گذشته ما توانستیم هشت میلیون دز واکسن در یک هفته تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد مردم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، افزود: میزان واکسیناسیون در کشور به ۴۵ میلیون نفر رسیده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امیدواریم در چند هفته آینده ۷۰ درصد مردم را واکسینه کنیم، تصریح کرد: در ستاد ملی همزمان با واکسیناسیون مطرح شد که شاید همزمان با واکسیناسیون لازم نباشد که محدودیت‌هایی را که ایجاد کرده بودیم باشد و با انجام واکسیناسیون کم شود.

عین الهی اضافه کرد: در دو هفته آینده برنامه جدیدی ارائه می‌دهیم تا بسیاری از محدودیت‌ها مثل سفر و تردد شبانه کم یا کلا از بین برود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار