امروز انجام شد؛

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور بررسی وضعیت قوانین مربوط به ایثارگران با رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ - 21September 2021

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای فراکسیون ایثارگران مجلسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر تسهیل خدمت‌رسانی به ایثارگران اظهار داشت: خوشبختانه تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند که آشنا بودن این عزیزان با نیاز‌ها و دغدغه‌های جامعه ایثارگری کار را برای تصویب و اصلاح قوانین مربوط به حوزه ایثارگران آسان‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت وجود نگاه علمی، کارشناسی و تخصصی به مسائل ایثارگران گفت: یکی از نکاتی که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌توانند با توجه ویژه به آن مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران را تسهیل کنند، کمک به تجمیع قوانین، حذف نکات و قوانین زائد و موازی و ساده‌سازی قوانین ایثارگری است.

اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل قانونی حوزه ایثارگری پرداختند.

در این جلسه مقرر شد به‌منظور تعامل بیشتر جهت بررسی قوانین ایثارگری و تدوین احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه، کمیته‌ای متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، فراکسیون ایثارگری مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل شود.

همچنین موضوعاتی، چون حوزه رزمندگان دوران دفاع مقدس و فعالیت‌های ترویجی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در این نشست مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به ایثارگران در حوزه‌های تخصصی خود پرداختند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها