مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

سه یادمان شهید گمنام در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

«واحد» گفت: یادمان‌های شهدای گمنام دانشگاه «محقق اردبیلی»، شهرستان «اصلاندوز» و بخش «جعفرآباد» در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 23September 2021

سه حرم شهید گمنام در هفته دفاع مقدس افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل قبل از ظهر امروز پنجشنبه در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در مزار هشت شهید گمنام شورابیل با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

واحد در حاشیه این مراسم، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل گفت: روز شنبه سوم مهر و در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، حرم های مطهر شهدای گمنام دانشگاه «محقق اردبیلی»، شهرستان «اصلاندوز» و بخش «جعفرآباد» افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به نقش بسیار مهم و مؤثر فرهنگی و تربیتی شهدای گمنام افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با تلاش بی وقفه در جهت رفع موانع و تسهیل عملیات احداث حرم های شهدای گمنام، اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داده و در راستای بهره مندی مردم شهید پرور و حسینی استان اردبیل از این پایگاه های فرهنگی تمام توان خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها