برپایی آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای قم

آیین مهمانی لاله‌ها همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ - 23September 2021

برپایی آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین غبارروبی مزار شهدا و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه دفاع مقدس امروز با حضور نیرو‌های مسلح و اقشار مختلف مردم، در بیش از ۹۰ گلزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام در سراسر استان قم برگزار شد.

این آیین به صورت محوری در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و با حضور حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، روایتگری حجت الاسلام جوشقانیان و حضور گروه‌های مختلف از نیرو‌های مسلح، کارمندان ادارات و دستگاه‌های استان و عموم مردم شهیدپرور برگزار شد.

لشکر عملیاتی مردم پایه امام علی بی ابی طالب (ع) نیز به همراه حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم، «مهدی کبیری پور» معاون هماهنگ کننده سپاه استان و فرماندهان و کارکنان سپاه قم و ناحیه بسیج شهرستان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافتند و طی مراسمی چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم، از پیشکسوتان جهاد و شهادت «علیرضا عامریان»، «سید کمال مطهری»، «مصطفی اسحاقی» و «رضا عطایی»، «علی خاکباز»، «محمود داود آبادی» و جانبازان مدافع حرم «محمدرضا اصغری»، «مهدی انواری» و «علی احمدی» و پدر شهید مدافع حرم «عباس هاشمی»، تجلیل به عمل آمد.

همچنین در آیین مهمانی لاله‌ها که با حضور حجت الاسلام مظفری رییس کل دادگستری استان قم و حجت الاسلام غریب دادستان عمومی و انقلاب استان برگزار شد، کارکنان این مجموعه با آرمان‌های مقدس شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

اعضای جامعه مهندسین استان قم، سازمان بسیج مهندسین، کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان، نظام مهندسی ساختمان و معدن و «امراللهی» عضو شورای اسلامی شهر قم و رئیس کمسیون عمران شورای شهر نیز بر مزار شهدا حاضر شده و نسبت به آرمان‌های آنان ادای احترام کردند.

گردان زرهی والفجر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گروه دیگری بودند که در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافته و با آرمان‌های شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها