شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

جوان 28 ساله فلسطینی اهل شهرک بیتا در جنوب نابلس امروز در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات ضد شهرک سازی این شهرک به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۷۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ - 24September 2021

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله امروز جمعه از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در شهرک بیتا در جنوب نابلس خبر داد.

به گزارش فلسطین الیوم، این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که «محمد خبیصه» جوان ۲۸ ساله فلسطین در حملات امروز نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در شهرک بیتا در جنوب نابلس از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و با جراحت شدید به بیمارستان النجاح بیتا منتقل شد؛ اما بر اثرشد جراحت درگذشت.

شهرک بیتا در جنوب نابلس چند ماهی است شاهد تظاهرات ضد شهرک سازی شهروندان این منطقه است که هر بار هم با حملات نظامیان صهیونیست روبه رو می‌شود. حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات بیتا تاکنون هشت شهید و صد‌ها زخمی برجای گذاشته است.

امروز همچنین هفت فلسطینی دیگر به ضرب گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی و ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها