نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

به مزدوران رژیم صهیونیستی در منطقه اجازه‌ توطئه نخواهیم داد

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: ما در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم و اجازه‌ توطئه علیه خودمان را نیز به مزدوران رژیم صهیونیستی در منطقه نخواهیم داد.
کد خبر: ۴۷۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 25September 2021

به مزدوران رژیم صهیونیستی در منطقه اجازه‌ توطئه نخواهیم دادبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: به مقصر سرگردانی زائران اربعین حسینی در فرودگاه تبریز، هر مسئول یا نهادی اعم از فرودگاه، شرکت‌های هواپیمایی یا ستاد بازسازی عتبات عالیات است، تذکر جدی می‌دهم که هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع)، عاشورا و اربعین بزرگترین حلقه‌های پیوند دهنده‌ی مردم ایران و جمهوری آذربایجان هستند و اظهارات سخیف جیره‌خواران رژیم صهیونیستی، تاثیری در اتحاد و همدلی شیعیان ایران و جمهوری آذربایجان ندارد.

امام جمعه تبریز افزود: ایران اسلامی همیشه در تمام سطوح از رهبر معظم انقلاب تا دولت و مردم، از استقلال و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت کرده است، اما برخی این واقعیت را ندیده یا نمی‌خواهند که ببینند. ما در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم، اما اجازه‌ی توطئه علیه خودمان را نیز به مزدوران رژیم صهیونیستی در منطقه نخواهیم داد.

وی گفت: به مقامات جمهوری آذربایجان نیز تاکید می‌کنم که رژیم صهیونیستی در پی ایجاد فتنه و ناامنی در منطقه و به ویژه در کشورهای اسلامی است؛ چرا که حیات این رژیم جعلی در فتنه و جنگ میان امت اسلامی است. ممانعت از اجرای سند استعماری ۲۰۳۰ و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور محترم، اقدامی انقلابی بود و جای تشکر دارد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان، عدالت در تأمین فرصت‌های آموزش، اقناع افکار عمومی نسبت به تقدم آموزش حضوری به غیرحضوری و بازگشایی اقتضایی و تدریجی برای حضوری شدن مدارس لازم است. معلمین گرامی و دلسوز از نظر تربیـت صـحیح دانـش آمـوزان دقت بسیاری باید داشته باشند و در بحث معنویت بچه‌ها اهمیت فراوانی قائل شوند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود در رابطه با برنامه‌های سیاسی آمریکا علیه ایران توضیح داد: یکی از اضلاع سیاست راهبردی آمریکا بر علیه ایران، منطقه‌گرایی تهاجمی از راه ائتلاف‌سازی با مرتجعان منطقه و ائتلاف‌سوزی بین ایران و هم‌پیمانان او بود که عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، شکست بزرگ و راهبردی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و فصلی نوین در تکمیل ائتلاف‌سازی ایران محسوب می‌شود.

وی گفت: عاشورا مکتب حریت الهی انسان و استقامت در برابر گفتمان‌های ظلم پذیری است که زمینه را برای جولان باطل و سرکوب حقیقت فراهم می‌کند. شاگردان مکتب عاشورا باید استقامت در حق پذیری و باطل ستیزی را نصب العین خود قرار داده و در هیچ شرایطی برای تقویت باطل، حقیقت را قربانی نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها