رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز برگزار می‌شود

«موسوی‌زاده» از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های این جشنواره با توجه به شرایط کنونی استان، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای خبرنگاران در زمینه‌های مختلف است.
کد خبر: ۴۸۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ - 26September 2021

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز برگزار می‌شود«سید محمدرضا موسوی‌زاده» رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز خبر داد و اظهار داشت: یکی از سیاست‌های این جشنواره با توجه به شرایط کنونی استان، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای خبرنگاران در زمینه‌های مختلف و فراهم کردن شرایط رقابت سالم برای تحقق و به فعلیت رساندن این ظرفیت‌های بالقوه است.

به گفته وی، بخش‌های این جشنواره شامل خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، کاریکاتور، عکس، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافیک هستند و با توجه به شعار سال، محورهای این جشنواره نیز امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، دشمن‌شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی عنوان شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، موضوعاتی پیرامون سبک زندگی اسلامی، مدیریت فضای مجازی، دفاع مقدس و ایثار و شهادت نیز از دیگر محورهای این جشنواره هستند.

موسوی‌زاده با بیان اینکه جای طنز فاخر در میان خبرنگاران خالی است، مطرح کرد: یکی از اقدامات سازمان بسیج رسانه استان البرز در نظر گرفتن محور طنز است که به‌صورت ویژه داوری می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این محور حداکثر سه اثر ارسال کنید. با توجه به هدف اصلی این جشنواره که استعدادیابی است، امسال تمام علاقه‌مندان به این جشنواره می‌توانند در این رقابت سالم شرکت کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر و در محور طنز نیز حداکثر سه اثر یعنی در مجمع 12 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان این‌که آخرین مهلت ارسال آثار اول بهمن سال جاری است، گفت: آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول بهمن 1399 تا اول بهمن 1400 در یکی از رسانه‌های مجاز، سایت‌های خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند.

وی اذعان داشت: با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور و استان البرز و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن این وضعیت، زمان و نحوه برگزاری اختتامیه این جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد و در صورت عدم امکان برگزاری مراسم اختتامیه به‌صورت حضوری، برگزیدگان از طریق فضای مجازی معرفی می‌شوند.

موسوی‌زاده در پایان بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار خود را در قالب لوح فشرده (CD) همراه با مشخصات کامل به دبیرخانه این جشنواره واقع در کرج، چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه استان البرز تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار