دلنوشته نوجوانان اشکذری برای قهرمان ایذه‌ای؛

فهمیده‌ها زنده‌اند؛ از حسین تا علی

دانش‌آموزان مدرسه «لقمان حکیم» شهرستان «اشکذر» دلنوشته‌ای را به نوجوان شهید «علی لندی» نوشتند و از مسئولین آموزش و پرورش درخواست کردند تا درسی را به نام «فهمیده‌ها زنده‌اند؛ از حسین تا علی» را در کتاب‌های درسی سال آینده جای دهند.
کد خبر: ۴۸۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 26September 2021
به گزارش دفاع‌پرس از یزد، ایثار و از خودگذشتگی، روحی تازه به جان انسان‌ها می‌دمد و سال‌ها چراغ راه می‌شود. دانش‌آموزان مدرسه «لقمان حکیم» که تاکنون چند نامه به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) نوشته‌اند و با دریافت جواب نامه، نام مدرسه آن‌ها بر سر زبان‌ها افتاده است، این‌بار نامه‌ای در قالب دلنوشته به نوجوان ایذه‌ای «شهید علی لندی» که همزمان با آغاز سال تحصیلی درس حضوری عشق و ایثار را به آنان آموخته است، نوشته‌اند تا یاد و نام او را در این مدرسه زنده نگه دارند.
 
«فهمیده‌ها زنده‌اند از حسین تا علی»

متن دلنوشته به شرح زیر است:

«آقا علی لندی، نوجوان عزیز ایثارگر شهید سلام، خدا قوت، آسمانی شدنت قبول باشه و مبارک. ببخشید کار دیگری از دستمان برنمی‌آید جز این‌که عکست را با این عنوان «فهمیده‌ها زنده‌اند از حسین تا علی» را جلو چشمان‌مان در مدرسه بزنیم.

راستی‌ای کاش این حرف ما به مسئولین تنظیم کتاب‌های درسی برسد و سال دیگه یک درس به همین نام داشته باشیم «فهمیده‌ها زنده‌اند از حسین تا علی»

علی جان! شهادت مبارک؛ بازهم ما را ببخش کار دیگری از دستمان برنمی‌آید، قرار است بچه‌های کلاس عهد و بصیرت که دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم مدرسه لقمان حکیم هستیم، روز چهارم مهر به یاد شما زیارت عاشورا و سینه‌زنی در مدرسه داشته باشیم و در این ایام اربعین حسینی سلام‌هایمان به آقا سیدالشهداء (ع) را به نیابت شما هدیه کنیم.

علی عزیز، عمویت تعریف می‌کرد عاشق اربعین و پیاده‌روی کربلا بودی، با این سن کم همیشه از عمو سوال می‌کردی «آیا اگر کربلا بودیم، ما با آقا بودیم؟!» 

علی جان! خدا رو شکر جواب سئوال‌هایت را گرفتی، در آخر علی می‌خواهم بگویم از شما ممنونم که به ما نشان دادی زندگی «حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها» افسانه و قصه نیست، خیلی از ما به خاطر این لطفت متشکریم.

در آخر می‌خواهم فقط ما دانش‌آموزان هم سن و سال خودت را دعا کنی تا ما هم معرفت شما را پیدا کنیم.

دانش‌آموزان مدرسه لقمان حکیم
سوم مهر ۱۴۰۰

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها