حجت‌الاسلام رئیسی پس از دریافت استوارنامه سفیر سریلانکا:

برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ محدودیت و مانعی وجود ندارد

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های گسترش روابط ایران و سریلانکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های همکاری بین دو کشور را فعال کند.
کد خبر: ۴۸۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 26September 2021

برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ محدودیت و مانعی وجود ندارد/ تاکید بر ضرورت برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام  سید ابراهیم رئیسی پس از دریافت استوارنامه ویشوانات آپونسو سفیر جدید سریلانکا در تهران، اظهار داشت: هیچ محدودیت و مانعی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری و انتقال تجربیات بویژه در حوزه فنی و مهندسی وجود ندارد.

رییس جمهور افزود: با فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور می‌توان گام‌های جدیدی در توسعه روابط ایران و سریلانکا بویژه در حوزه اقتصادی برداشت.

سفیر جدید سریلانکا در تهران نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور، روابط دو کشور را دیرینه و تاریخی دانست و گفت: سریلانکا همواره در مجامع بین‌المللی حامی دولت و ملت ایران بوده و خواهد بود.

آپونسو، همچنین با اشاره به ظرفیت‌های توسعه سطح روابط دوجانبه، خواستار توسعه و تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های دو کشور بویژه در بخش‌های انرژی، بازرگانی و تجاری شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها