فرمانده کل ارتش:

علامه حسن‌زاده آملی معلم خستگی‌ناپذیر طریق معنویت و اخلاق بود

سرلشکر موسوی در پیامی با تسلیت درگذشت علامه حسن‌زاده آملی تأکید کرد که آن عارف زاهد، مجاهدی نستوه و معلم خستگی‌ناپذیر طریق معنویت و اخلاق بود.
کد خبر: ۴۸۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 26September 2021

علامه حسن‌زاده آملی معلم خستگی‌ناپذیر طریق معنویت و اخلاق بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت عالم جلیل‌القدر و استاد اخلاق، علامه «حسن‌زاده آملی»، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

درگذشت عالم جلیل‌القدر و استاد اخلاق علامه حسن‌زاده آملی موجی از تأسف و تألم خاطر را در دل محبان ایشان و جامعه اسلامی ایجاد کرد.

زندگی سراسر نورانی آن عارف زاهد در راه تزکیه نفس، پرورش روح و تربیت شاگردان و مریدان بسیار سپری شد و در کنار آن تألیفات بسیاری برای ترویج اسلام و اشاعه فرهنگ ناب نبوی از آن استاد برجسته به یادگار باقی مانده است.

رحلت آن فقیه برجسته و زاهد پارسا لطمات جبران‌ناپذیری را بر پیکره حوزه‌های علمیه و مراکز اسلامی و دانشگاهی وارد خواهد کرد.

اینجانب درگذشت آن مجاهد نستوه و معلم خستگی‌ناپذیر طریق معنویت و اخلاق را به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات معنوی آن مرحوم را از درگاه الهی خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار