سرلشکر ایزدی در جمع خبرنگاران:

نیروهای مقاومت به توانمندی‌های داخلی خودشان متکی هستند/ تکذیب ارسال موشک‌های ایرانی به عراق

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تجارب انقلاب اسلامی که در سایر کشورهای اسلامی گسترش یافته، باعث شده تا نیروهای مقاومت با اتکا به توانمندی‌های خود علیه متجاوزان اقدام کنند.
کد خبر: ۴۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ - 10June 2015

نیروهای مقاومت به توانمندی‌های داخلی خودشان متکی هستند/ تکذیب ارسال موشک‌های ایرانی به عراق

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا، صبح امروز در حاشیه دومین همایش سراسری امنیت پایدار در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی های جبهه مقاومت اظهار داشت: خوشبختانه تجارب کلان انقلاب اسلامی در جنوب لبنان توسط حزبالله مورد استفاده قرار گرفته و حزبالله از موشکهای تولید خود برخوردار شده است.

وی افزود: رزمندگان یمن نیز با اتکا به توان خود در حال مقاومت هستند، و این رویکرد در عراق نیز در حال انجام است.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: موشکهای زلزال بهکارگیری شده در عراق و یمن نیز بومی و ساخته ارتش این کشورهاست و خبر ارسال این موشکها از سوی ایران صحت ندارد.

وی گفت: تجارب انقلاب اسلامی که در سایر کشورهای اسلامی گسترش یافته، باعث شده تا نیروهای مقاومت با اتکا به توانمندیهای خود علیه متجاوزان اقدام کنند؛ بنا بر این آنچه حزبالله لبنان انجام میدهد و یا اقدامات ارتش و مردم عراق در برابر داعش صورت میگیرد با اتکا به توانمندیهای داخلی خودشان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار