مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

بانک‌های مردمی باید روزهای مشکلات در کنار مردم باشند

«شعبانی» گفت: بانک‌ها زمانی مردمی هستند که در روز‌های مشکلات در کنار مردم به ارائه خدمات بانکی کم بهره و آسان بپردازند.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ - 26September 2021

بانک‌های مردمی باید روزهای مشکلات در کنار مردم باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار با «خانعلی رشیدی» مدیر امور شعب بانک ملی استان مازندران اظهار داشت: بانک‌ها باید مجموعه قوانین، مقررات و ارائه خدمات خود را بر اساس نیازمندی‌ها و مشکلات مردم تنظیم کنند.

وی افزود: بانک‌ها زمانی مردمی هستند که بتوانند در روز‌های مشکلات و مبادای مردم در کنار آنان بوده و مردم از ارائه خدمات بانکی کم بهره و آسان استفاده کنند.

شعبانی خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی مناسب بایستی به خانوار‌ها و واحد‌های تولیدی خرد و کلان جرأت اقدام تحولی در راستای بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی دهد.

این مسئول ادامه داد: مردم از اینکه نام بانکی به نام آنان ثبت شده و ملیت و هویت ملی آنان را تامین می‌نماید قدردان هستند.

«خانعلی رشیدی» مدیر امور شعب بانک ملی استان مازندران نیز گفت: بانک ملی در ایام کرونایی تسهیلات بسیار مناسبی در عرصه‌های پزشکی، درمانی و خدمات ارائه داده است.

رشیدی با بیان اینکه بانک ملی تنها بانک دولتی است که انتفاعی جز خدمت به مردم و کارآمدی نظام ندارد، بیان داشت: بانک ملی بر اساس شعار سال خود را پشتیبان صنایع، خانوار‌ها و حتی دیگر بانک‌ها و موسسات مالی می‌داند و در این مسیر از هیچ کوششی و اقدامی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار