با صدور پیامی؛

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی ارتحال ملکوتی عالم ربانی علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 26September 2021

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «احسان‌الله محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی علامه حضرت آیت الله العظمی «حسن‌زاده آملی» پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا لله وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 ارتحال جانگداز عارف سالک فقیه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت‌­الله حسن زاده آملی را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله اعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم مسلمان جهان تشیع تسلیت عرض کرده و علو درجات آن بزرگوار در مراتب وصول را از درگاه حضرت حق خواستارم.

آن آیت الله و عارف بزرگ الهی در طول عمر پُر برکت خویش همواره مظهر ایمان و تقوی، اسوه معنویت آمیخته با آگاهی و روشن‌بینی، تعهد و مسئولیت اجتماعی به شمار آمده و به خصوص از آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) از استوانه‌ها و تکیه‌گاه‌های استوار پیشرفت انقلاب و تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

بى‌شک حوزه‌‏هاى علمیه، چهره هاى درخشان و شاگردان و ارادتمندان آن فقیه، پدرى مهربان و استادى انسان‌ساز و مقلدان ایشان مرجعى عظیم‌الشأن و استوانه‏اى شاخص و برجسته را از دست داد و اینک عالم تشیع و بالأخص ملت مؤمن و بزرگوار ایران اسلامى در سوگ رحلت جبران‌ناپذیرِ این مرجع عارف و پارسا داغدار و مصیبت‌زده است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها