نخست‌وزیر عراق:

خدمت به زائران اباعبدالله (ع) یک تکلیف بزرگ است

مصطفی الکاظمی در جمع فرماندهان امنیتی و مسئولین نهاد‌های خدمات‌رسان به زائران اربعین حسینی گفت که خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) یک تکلیف اخلاقی، انسانی و دینی بزرگ است.
کد خبر: ۴۸۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ - 27September 2021

خدمت به زائران اباعبدالله (ع) یک تکلیف بزرگ استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از موازین‌نیوز، دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق شامگاه یکشنبه با سفر به کربلای معلی نشستی امنیتی با نهاد‌های خدمات‌رسان به زائران و فرماندهان امنیتی در استان کربلا برگزار کرد.

بر اساس این بیانیه، الکاظمی گفت: افتخار می‌کنم که امروز در خاک مقدس کربلای معلی سرزمین شهادت و ارزش‌ها هستم و این توده جمعیت از مومنانی را می‌بینم که به سمت حرم‌های مطهر امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام) مشرف می‌شوند.

نخست وزیر عراق افزود: خدمت به زائران، حفاظت از آن‌ها و تسهیل مایحتاج آن‌ها و ارائه هرگونه کمک به آن‌ها یک وظیفه طبیعی نیست که همه شما باید انجام دهید، بلکه یک تکلیف اخلاقی، انسانی و دینی بزرگ است.

وی ادامه داد: ما با همکاری و یکپارچگی بین ساده‌ترین شهروند و ارشدترین مقام دولتی، نمونه‌ای از نحوه ماندگاری ارزش‌های معنوی و مذهبی عراقی‌ها را به جهان نشان می‌دهیم.

نخست وزیر عراق گفت: هر زائر اربعین امام حسین (ع) همان نقشی را انجام می‌دهد که نخست وزیر، استاندار، افسر و هر کارمندی ایفا می‌کند. این‌ها در خیابان‌های کربلا الگو و رهبر ما هستند.

الکاظمی تأکید کرد: چشمانتان باید باز بماند و از هیچ حرکت مشکوکی غافل نشود و چشم‌پوشی نکند و هر افسر از فرمانده عملیات تا جوان‌ترین افسر باید لحظه به لحظه بدون خستگی و کسالت با دستگاه‌های امنیتی برای حفظ امنیت هماهنگ باشد.

نخست‌وزیر عراق گفت: چشم شما به مردم ما است. خداوند به شما و تلاش شما خیر دهد. من یک خط تماس مستقیم را به فرمانده عملیات و استاندار کربلا داده‌ام که تا پایان زیارت اربعین با من در تماس باشند و در هر ساعت روز یا شب من آماده حل هر مشکلی و رفع هرگونه نقص خواهم بود.

الکاظمی افزود: تاکید می‌کنم که موفقیت آمیز بودن زیارت اربعین با ارائه همه وسایل حمل و نقل برای بازگشت زائران به استان‌های خود نیز مرتبط است و همه تیم‌های حمل و نقل در وزارتخانه‌ها و ارتش برای انجام این کار بسیج شده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار