فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

رزمندگان در دفاع مقدس با روحیه انقلابی وارد جبهه‌ها می‌شدند

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: ما در طول دفاع مقدس با روحیه انقلابی وارد عرصه شدیم، بنابراین پیروز شدیم و توانستیم بخش عمده ای از خاکمان را از دشمن پس بگیریم.
کد خبر: ۴۸۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱ - 29September 2021

سرهنگ «حمید ماندگاری» فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان در خصوص هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیاری از رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل مستکبرین و کفار ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۵۹ به نام رژیم  با حمایت غرب به کشور ما حمله کردند تا بتوانند از این طریق انقلاب اسلامی را دچار شکست اما مقاومت مردم در از این اهداف جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ابراز کرد: خیانت های بسیاری در کشور رخ داد، رئیس جمهور وقت، اما با ورود سپاه و بسیج و نیروهای مومن و انقلابی و متدین در صحنه جنگ، سرنوشت به گونه دیگر رقم خورد. تا سال ۱۳۶۰ بخشی از کشور ما در تصرف دشمن بود که با مقاومت ما و با داشتن روحیه ایثار و شجاعت معادله چنگ را عوض کردیم و بخش عمده ای از خاک مان را از دشمن پس گرفتیم.

سرهنگ ماندگاری افزود: باید همیشه فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه داریم و درس ها و عبرت ها و دستاوردهای آن دوران را به نسل جوان بگوییم. به همین منظور ۲۰۰ برنامه در سطح محلات و قرارگاه های تحول محلات توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های دفاع مقدس عنوان کرد: رژه گردان‌های موتور سوار بسیجی، مراسم به یاد لاله ها، یادواره شهدای گردان ۴۲۲، همایش نسل سلیمانی ها، رزمایش خدمت رسانی، همایش وارثان اربعین، همایش نقش اهل سنت در دفاع مقدس و ... از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که برخی از آنها انجام شده و تعدادی دیگر در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار