فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» کردستان:

پیشرفت‌های علمی امروز در سایه دفاع مقدس رقم خورد

سردار «حسینی» گفت: پیشرفت‌های علمی امروز این انقلاب همگی در سایه هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.
کد خبر: ۴۸۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 28September 2021

پیشرفت‌های علمی امروز در سایه دفاع مقدس رقم خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، با بیان این‌که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلیل از شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس شهدای ما مخصوصاً در شب‌های عملیات، در هر لحظه و هر ثانیه به استقبال مرگ انتخاب‌شده که همان شهادت بود، می‌رفتند؛ کاری که پزشکان و پرستاران باشرافت، این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا یک‌بار دیگر به مانند مدافعان هشت سال دفاع مقدس، آن را تکرار و تجربه کردند.

وی عنوان داشت: در جنگ تحمیلی، دشمن با کمک دیگر کشور‌ها در ابعاد مالی و سیاسی آمده بود تا کشور ما را تجزیه کند و هدفی جز ساقط کردن و انهدام ساختار سیاسی انقلاب اسلامی نداشت؛ اما هویت اسلامی، وحدت مردم و رهبری واحد ملت انقلابی ایران، پایان جنگ را طور دیگر رقم زد و پیروزی و سربلندی را از آن خود کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: ۷۲ هزار اسیر جنگی، یک‌میلیون کشته و مجروح و هزاران میلیارد دلار خسارت و شناخته شدن به‌عنوان کشوری متجاوز در جهان و در نهایت شکست خفت‌بار برای رژیم بعثی عراق، همگی از برکات مقاومت و ایستادگی و خون پاک شهدای این انقلاب بود.

سردار حسینی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اسلام و با عشق الهی و برگرفته از نهضت عاشورای امام حسین (ع) در برابر دشمن ایستاد و در این میان پیروز جنگ شد؛ چراکه پیرو یک عقیده، یک هدف و یک شعار بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران به‌عنوان کشوری اثرگذار در منطقه و جهان حرف اول را می‌زند و مانند نگینی بر بلندای قله‌های افتخار می‌درخشد؛ این در حالی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما در منطقه، محلی از اعراب نداشت.

سردار حسینی با اشاره به اینکه استقلال و پیشرفت ما در دفاع مقدس رقم خورد، بیان کرد: پیشرفت‌های علمی امروز این انقلاب همگی در سایه هشت سال دفاع مقدس رقم خورد. برای مثال؛ آغاز پیشرفت علمی ما در عرصه‌های پزشکی، از همان روز‌های نخست جنگ بود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر تصریح کرد: توطئه‌های زیادی امروز علیه کشور ما در حال شکل گرفتن است؛ چراکه دشمن با به راه انداختن عملیات روانی در جنگ نرم، در صدد است که فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ ایرانی اسلامی کند و در این میان وظیفه جوانان و تمام مسئولین ما این است که با هوشیاری کامل، برای امنیت و آرامش مردم این ملت، به دفاع از دستاورد‌های انقلاب برخیزند و هرچه در توان دارند را در طبق اخلاص بگذارند و در راه حفظ و اعتلای این کشور قدم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار