رئیس اداره زمینی عملیات كل سپاه پاسداران:

امروز نوبت اعتمادِ دولت‌ خدمتگزار به جوانان است

سردار میریان در گفت‌وگویی لزوم اعتماد به جوانان خاصه در دولت جدید را مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۴۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 28September 2021

امروز نوبت اعتمادِ دولت‌ خدمتگزار به جوانان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سید مرتضی میریان رئیس اداره زمینی عملیات كل سپاه پاسداران در مصاحبه با برنامه رویداد رادیو گفت‌وگو با اشاره به سخن امام (ره) که دفاع مقدس را نعمت دانستند، اظهار داشت: در دفاع مقدس فرماندهانی را تربیت کردیم که امروز بهترین و بزرگ‌ترین عملیت‌ها را رهبری می‌کنند.

وی افزود: جنگ وسعت بزرگی داشت و دنیا درِ فروش تجهیزات را به روی ما بسته بود و لذا بدین نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود ایستاده و از صفر به صد برسیم.

میریان به پیشرفت‌های تکنولوژیک موشکی و پهپادی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز هوشمند‌ترین پهپاد‌های دنیا را می‌سازیم.

وی معقتد است در صنعت اپتیک، لیزر و ربات در حوزه دفاع و جنگ به نقاطی دست یافتیم که فعلا قابل بازگو کردن نیست.

میریان همه این دستاورد‌ها را نعمتی بر جای مانده از تحریم‌های دفاع مقدس دانست و ادامه داد: باید به داخل بنگریم و چشممان به جوانان باشد تا پیشرفت‌های چشم گیری داشته باشیم.

رئیس اداره زمینی عملیات کل سپاه پاسداران ادعا کرد که امروز دولتی خدمت گزار روی کار آمده که هدفی جز خدمت به مردم ندارد و باید شاکر باشیم.

میریان به روشن کردن افق‌ها توسط رهبری اشاره کرد و افزود: افولی از سوی جبهه استکبار به چشم می‌خورد که زمینه‌های بسیاری پیش روی ما فراهم می‌کند. دشمن فهمیده است ایران قدرتی بلامنازع در غرب آسیاست؛ هرچند مشکلاتی با دلایلِ مشخص در داخل کشور داریم.

وی از جمله این معضلات را عدم نگاه و باورِ به خود، همچون دوران دفاع مقدس دانست و تاکید کرد مدیران جهادی همچون حاج قاسم سلیمانی را روی کار نیاورده ایم.

میریان گفت: این نوید را به مردم می‌دهیم که با داشتن یک درصد از جمعیت جهان و ۸ درصد از سرمایه‌های دنیا در ایران، اگر به جوانان اعتماد کنیم، دنیا را کن فیکون خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار