رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور خوش درخشیده است

حجت‌الاسلام سعیدی در پیامی با تبریک هفته ناجا تأکید کرد که این نیرو به‌عنوان حافظ امنیت کشور در انجام رسالت‌های خود، خوش درخشیده و با هماهنگی و هم‌افزایی با دیگر قوای مسلح باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.
کد خبر: ۴۸۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ - 09October 2021

حجت الاسلام سعیدی هفته نا جا را به فرمانده ناجا تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی فرارسیدن هفته ناجا را به سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس ‌می‌کنند. امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری (زیده عزّه)
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسللامی ایران

با سلام و تحیات؛

نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ امنیت حریم جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون در انجام رسالت‌های خود، خوش درخشیده و به‌حمدالله با هماهنگی و هم‌افزایی با دیگر قوای مسلح کشور باعث اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران گردیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز آن نیرو و قدردانی از زحمات جنابعالی، فرماندهان ولایی، کارکنان و سربازان بااخلاص و خدوم آن نیرو، هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی، کلیه کارکنان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عزت و سربلندی شما را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عجل‌اللّه تعالی فرجه‌الشریف) و هدایت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به همراه بهترین تقدیر الهی در مسیر خدمت مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار