دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با رئیس جدید دانشگاه آزاد بجنورد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با رئیس جدید دانشگاه آزاد بجنورد دیدار کرد.
کد خبر: ۴۸۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 10October 2021

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با رئیس جدید دانشگاه آزاد بجنوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، ظهر امروز با «غلامرضا کاظمی» رئیس دانشگاه آزاد بجنورد دیدار کرد و انتصاب وی را به سمت ریاست جدید دانشگاه آزاد واحد بجنورد تبریک گفت و خواستار تعامل بیشتر دانشگاه آزاد با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با تأکید بر ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی در دانشگاه اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه گسترش جبهه انقلاب با ترویج فرهنگ دفاع مقدس بین جوانان است. باید مباحث و دستاوردهای دوران دفاع مقدس بدون هیچ‌گونه تحریفی به جوانان به‌ویژه نسل دانشگاهی منتقل شود تا آنها با شناخت آرمان‌های انقلاب،حدیث دلدادگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و چگونگی دفاع از این آرمان‌ها را در آن شرایط نابرابر فراگیرند و سفیری برای انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های بعدی باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد عنوان کرد: استفاده از استادان مجرب و واجد شرایط که خود از رزمندگان آن دوران باشند و همه حقایق و سختی‌ها را با جان و دل چشیده باشند از موارد مهم در دانشگاه است که باید با نظارت دقیق و ارزیابی متولیان امر این خواسته محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار