پیام تبریک فرماندهان ارتش به مناسبت هفته ناجا

تعدادی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی هفته ناجا را به فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 10October 2021

پیام تبریک فرماندهان ارتش به مناسبت هفته ناجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیام‌های جداگانه هفته ناجا را به سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی و کارکنان این نیرو تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

پیام فرمانده نیروی زمینی ارتش به سردار اشتری
«بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

سلام علیکم؛

نیروی مقتدر و ولایتمدار انتظامی، پاسدار امنیت و خط مقدم مقابله با شرارت، ناجوانمردی و ظلم است.

تلاش شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان سختکوش نیروی انتظامی، در مرزها، راه ها، شهر‌ها و دورترین نقاط سرزمین پهناور ایران اسلامی، ستودنی و قابل تقدیر است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرمایه عظیمی از عشق، ایثار، ازخودگذشتی و فداکاری است که در راه مبارزه با پلیدی و بی قانونی، شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده است.

هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های مخلصانه و جهاد فی سبیل الله آن نیروی مومن و انقلابی است که همواره با پیروی از خط ولایت، مسیر سبز شهدا و تعامل با سایر قوای نظامی، آرامش و آسایش را برای هموطنان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

اینجانب به نیابت از همکارانم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با ادای احترام به شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته گرامیداشت تلاش‌های این نیروی ولایتمدار را به حضرتعالی و تمامی کارکنان خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون مجموعه انتظامی ایران عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری»

پیام امیر «صباحی‌فرد» به فرمانده نیروی انتظامی
«بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

سلام علیکم؛

برقراری نظم، امنیت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه که از اصلی‌ترین وظایف نیروی مقتدر انتظامی است، مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های کارکنان خدوم این نیرو در جای جای میهن عزیز بوده که با استفاده از همه ظرفیت‌های تخصصی و نظامی از کیان ایران اسلامی و مرز‌های جغرافیایی و ارزشی کشور اسلامی حفاظت می‌کنند.

نیروی خدوم و جان‌برکف انتظامی با تأسی به مکتب متعالی اهل بیت (ع) و همچون رزمندگان غیور دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های خود، همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی‌امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و همیشه دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل داشته‌اند.

بدون شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیرو است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به شما و کارکنان پُرتلاش این نیرو، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه حافظان نظم و امنیت و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا، تقدیر و تشکر می‌کنم و عزت، اقتدار و سربلندی همه شما همکاران گرامی را از پروردگار بزرگ و بلندمرتبه خواستارم و امیدوارم در راه ارتقای جایگاه امنیت کشور بیش از پیش موفق باشید و در سایه رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب در پاسداری از خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و استوار باشید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد»

پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش به فرمانده ناجا
«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

امنیت و اقتدار پایدار ایران اسلامی مرهون فرزندان رشید ملت است که سخاوتمندانه جان و جوانی خویش را سدی خلل‌ناپذیر در برابر بدخواهان و کج‌اندیشان قرار داده‌اند. در حِصن استوار ملت، نیروی انتظامی سختکوش، صبور و غیرت‌مند که کارکنان شریفش حمایل غیرت امیر صاحب ذوالفقار را نه‌فقط بر شانه و سینه بلکه در هرنبض و هر نفس به امانت دارند، حضوری چشمگیر و شایسته تکریم دارد. حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و حفظ و ارتقای امنیت شهروندان در کنار مردم‌داری، از نیروی انتظامیِ قهرمان ما، تصویری آمیخته از صبوری و صاعقه، حریر و فولاد را رقم زده است.

درهفته نیروی انتظامی که بهانه مغتنمی برای تجلیل از فرزندان رشید ملت در لباس نیروی انتظامی است، ضمن نثار درود به ارواح مطهر شهیدان روسفید آن نیروی خوشنام و آرزوی برخورداری از دعای نجیب و نگاه عنایت ایشان، ضمن تبریک هفته نیروی انظامی، برای جنابعالی و همکاران شریفتان از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار