به مناسبت هفته وحدت منتشر شد؛

اعتراف ناخواسته دشمنان به شاهکار مدیریتی پیامبر اعظم (ص) از زبان امام خامنه‌ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی با تحلیل رفتار مدیریتی پیامبر اسلام (ص) به اعتراف ناخواسته دشمنان درباره قدرت مدیریتی ایشان اشاره کردند.
کد خبر: ۴۸۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۹ - 25October 2021

مسلمانان به سان انگشتان یک دست هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشریه خط حز‌ب‌الله به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هر هفته روزهای جمعه منتشر می‌شود. این هفته‌نامه در شماره ۳۰۸ خود که با عنوان «وجود کهکشان‌وار» منتشر شد، اقدام به انتشار مطالبی در مورد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) از میان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی کرد.

این بیانات به شرح زیر است: «رسول خدا (ص) این دل‌ها را به هم وصل کردند و از آن‌ها مجموعه مستحکمی را بوجود آوردند. حتی مورخین دشمن اسلام هم اعم از اعراب و اروپائیان که تصمیم داشتند و دارند که تأثیرات معنوی اسلام را در فتوحات اسلامی نادیده بگیرند، نتوانسته‌اند منکر این قضیه بشوند که مجموعه مسلمان‌ها مثل دستی می‌مانند که انگشتانی دارد، مشت می‌شود و به صورت یک عنصر و یک عامل، حرکت و عمل می‌کند. این یک عنصر تفکیک‌ناپذیر است.

همانگونه که در آیه زیر آمده است، این نکته که مجموعه مسلمانان به سان انگشتان دست و یک مجموعه واحد عمل می‌کنند و انگار پایه‌های این را با سرب ریخته‌اند.

إنَّ اللّهَ یُحِبُّ الذین یُقاتلونَ فی سَبیلِهِ صَفّاً کأنّهم بُنیانٌ مرصوصٌ/ صف/ ۴»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها