مردانی:

بحث «جهاد تبیین» در نهضت استادی بسیج دنبال می‌شود

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: بحث «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند موضوع بسیار مهمی است که باید در بسیج اساتید در سطح شهرستان، استان و سازمان مرکزی دنبال شود.
کد خبر: ۴۸۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 12October 2021

مردانی: بحث «جهاد تبیین» در نهضت استادی بسیج دنبال می‌شود/ اصلاح آیین نامه اجرایی بسیج اساتیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمدرضا مردانی رئیس بسیج اساتید کشور در نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف دانشگاه آزاد اظهار داشت: از ظرفیت نهضت استادی که در دانشگاه آزاد است به خوبی استفاده نشده یا این ظرفیت به میدان نیامده است و لازم است فرصت‌های مقتضی در این زمینه فراهم شود.

وی افزود: کمک آموزش عالی کشور به دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور از انتظاراتی است که وجود دارد و اساتید باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

مردانی یادآور شد: اسلامی شدن علوم و تولید علم نافع هم باید در برنامه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس بسیج اسایتد گفت: اگر بخشی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد پایان نامه‌ها را به سمت حل مشکلات کشور، بیانیه گام دوم و مطالبات رهبر انقلاب هدایت کنند قطعا اتفاق بزرگی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: بخش فناوری در دانشگاه مقداری مغفول مانده و با توجه به ظرفیت‌هایی که در دانشگاه ازاد وجود دارد می‌توان در این بخش اقدامات موثری داشت.

مردانی با اشاره به بحث بصیرت افزایی و تربیت دینی و سیاسی جامعه نخبگانی گفت: بحث «جهاد تبیین» که رهبر انقلاب تاکید کردند هم موضوع بسیار مهمی است که باید در سطح شهرستان و استان و سازمان مرکزی دنبال شود و البته در ابتدا باید خودسازی کنیم و بعد به سمت جامعه پردازی برویم.

وی گفت: درباره اصلاح آیین نامه اجرایی بسیج اساتید، با شورای عالی انقلاب فرهنگی هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته، پیش نویس اصلاحیه آیین نامه در دستور کار است و انشاالله به تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد و ابلاغ شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها