امروز صورت گرفت؛

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «حسن پاینده» در رشت

«زارع» نیروی انتظامی را در نزد مردم نماد آرامش، امنیت و اقتدار خواند و گفت: از شهید «حسن پاینده» به عنوان فردی با سلوک اخلاقی پسندیده، اهل تعبد، اخلاص و حسن خلق یاد می‌شود که همین ویژگی‌ها، ارزشمند و به‌یادماندنی است.
کد خبر: ۴۸۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 12October 2021

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید عرصه نظم و امنیت شهید «حسن پاینده» در رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «ارسلان زارع» استاندار گیلان عصر امروز با همراهی «علی فتح اللهی» فرماندار رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شماری از فرماندهان نیروی انتظامی استان با حضور در منزل شهید «حسن پاینده» با خانواده شهید عرصه نظم و امنیت در شهرستان «رشت» دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پاینده و تبریک هفته نیروی انتظامی به خانواده این شهید والامقام اظهار داشت: امنیت و نظم کنونی کشور و استان، مدیون رشادت‌ها و ایثارگری شهیدان از جمله شهدای نیروی انتظامی است که برای برقراری نظم، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

وی نیروی انتظامی را در نزد مردم نماد آرامش، امنیت و اقتدار خواند و با تصریح اینکه از دیدار با خانواده‌های شهدا، انگیزه و روحیه مضاعفی می‌گیریم، تصریح کرد: اینکه خانواده‌های معظم شهدا با صبوری و استقامت در جامعه حضور دارند، موجب افتخار و الگو برای همگان است.

زارع نیروی انتظامی را حافظان نظم خواند و شهید پاینده که جانش را برای برقراری امنیت در استان تقدیم کرد شایسته تجلیل دانست و افزود: از این شهید والامقام به عنوان فردی با سلوک اخلاقی پسندیده، اهل تعبد، اخلاص و حسن خلق یاد می‌شود که همین ویژگی‌ها، ارزشمند و به یاد ماندنی است.

وی در پایان این دیدار لوح یادبودی به همسر شهید پاینده در تجلیل از فداکاری، صبوری و استقامت آنان در راه ارزش‌های الهی و اسلامی اهدا کرد.

شهید «حسن پاینده» شهید عرصه نظم و امنیت استان گیلان آبان ماه سال ۱۳۹۷ در درگیری با اراذل و اوباش در شهرستان «رشت» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار