مسؤول مرکز مطالعات ملی امنیت دانشگاه جامع امام حسین (ع):

بیانیه گام دوم انقلاب مهم‌ترین نقشه برای پيشرفت کشور است

سردار رستگار پناه با اشاره به اینکه ما در ۴۰ ساله اول انقلاب تجربه‌های بسیاری آموختیم، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین گام برای پیشرفت کشور در آینده است.
کد خبر: ۴۸۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ - 12October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، سردار «حسن رستگار پناه» مسؤول مرکز مطالعات ملی امنیت دانشگاه جامع امام حسین (ع) در مراسم یادواره شهدای سلطانیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایدار ماند چرا که زیر بار ظلم و زورگویی نرفت.
 
مسؤول مرکز مطالعات ملی امنیت دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به مقاومت و ايستادگی ملت ايران در مقابل دشمنان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان با تمام تجهیزات در مقابل ما بودند اما رزمندگان با ایستادگی و مقاومت توانستند نتیجه جنگ را به نفع خود پایان دادند.
 
وی با اشاره به اینکه ما در ۴۰ ساله اول انقلاب تجربه‌های بسیاری آموختیم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین گام برای پيشرفت کشور در آینده است.
 
سردار رستگار پناه با اشاره به نقش رهبری حکیمانه امام خمینی (ره)، زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالي) و نقش رسانه‌های داخلی و خارجی افزود: بعد از رحلت امام همه سعی داشتند القا کنند انقلاب اسلامی از بین رفته اما با درايت و هدايت‌های مقام معظم رهبری و هوشياري مردم انقلاب امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو قدرت‌های منطقه است.
 
مسؤول مرکز مطالعات ملی امنیت دانشگاه جامع امام حسین (ع) در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ و احیای مبانی دین اسلام افزود: اسلام برای زنده ماندنش نیاز به حرکت، گفت‌و‌گو و بیان کلام حق را دارد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهل و يک سال گذشته در این مسیر حرکت کرده است.
 
در پایان این برنامه ضمن رونمایی از کتاب زندگینامه ۳۱۳ شهید شهرستان سلطانیه از خانواده معزز شهدا و نویسندگان کتاب تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار