امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

رونق مسیر اقتصاد با تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها

«صفایی بوشهری» تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را مسیر رونق اقتصادی دانست و گفت: حمایت تولید استاندارد چراغ راه و الگو بسیار خوبی برای اجرا طرح‌های اقتصادی است که رعایت استانداردها در بخش‌های مختلف امری ضروری است.
کد خبر: ۴۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ - 12October 2021

تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها  مسیر رونق اقتصادیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر عصر امروز در نشست با مسئولان اداره کل استاندارد استان بوشهر با گرامی‌داشت روز جهانی استاندارد یکی از زمینه‌های مهم رشد اقتصادی را رعایت الزامات استاندارد در تولید محصولات و خدمات دانست و اظهار داشت: استان بوشهر در ابعاد گوناگون صنعتی، تولیدی و خدماتی دارای ظرفیت‌های مهمی است که پیوست‌های استاندارد در همه ابعاد می‌تواند زمینه رشد اقتصادی و توسعه را فراهم کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر جلوگیری از تولید و واردات غیراستاندارد را امری مهم و ضروری دانست و گفت: تولید کالاهای استاندارد و با کیفیت سبب گردش چرخ اقتصاد و رونق اقتصادی می‌شود.

امام جمعه بوشهر تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را مسیر رونق اقتصادی دانست و تأکید کرد: حمایت تولید استاندارد چراغ راه و الگو بسیار خوبی برای اجرا طرح‌های اقتصادی است که رعایت استانداردها در بخش‌های مختلف امری ضروری است.

وی با بیان اینکه محصول بدون رعایت استانداردهای لازم، جامعه را دچار آسیب می‌کند تصریح کرد: رعایت استاندارد هر روز افزون‌تر می‌شود اگر استاندارد رعایت نشود آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی مضاعف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر باتأکید بر لزوم رعایت استانداردهای در تولید محصولات گفت: تمام محصولات تولیدی و فعالیت‌های خدماتی باید به الزامات استاندارد مجهز باشد چرا که ضمن افزایش اعتماد عمومی زمینه حضور در بازارهای جهانی فراهم می‌کند.

صفایی بوشهری رعایت استاندارد در تولید محصولات را سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش سود دانست و بیان کرد: علاوه بر رعایت استانداردهای ملی، باید نگاهی فراتر به تولیدات و خدمات و سعی در رعایت استانداردهای بین‌المللی در خطوط تولید شود چرا که استاندارد برخی از محصولات، متاثر از جغرافیای منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار