معرفی کتاب؛

«سردار سپاه سلدوز»

کتاب «سردار سپاه سلدوز» زندگینامه و خاطرات روحانی شهید «رجبعلی علمی نیک» است که به قلم «زاهد احمدزاده» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۴۸۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱ - 12October 2021

«سردار سپاه سلدوز»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، کتاب «سردار سپاه سولدوز» زندگینامه و خاطرات روحانی شهید «رجبعلی علمی نیک » است که به قلم «زاهد احمد زاده» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 230 صفحه ای توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در سال 1400 چاپ و منتشر کرد.

برشی از متن کتاب:

راوی «موسی مرامی» همرزم شهید

«اقدامات ما در دو بعد نظامی و فرهنگی بود.قبل از حضور نیروهای عملیاتی، آقای علمی و شورای فرماندهی سپاه نقده بین مردم روستا می رفتند و اطلاع رسانی و روشنگری می کردند.با توجه به جوی که ضد انقلاب ایجاد کرده بود مخصوصا در روستاها، بخشی از مردم کرد دیدگاه منفی و بدی به سپاه،ارتش و نظام داشتند.آقای علمی و تیم شان در مراکز جمعیتی و روستاها می رفتند و برای آنها سخنرانی می کردند. از وحدت، انس الفت و برادری در جمهوری اسلامی می گفتند و مردم را آگاه می کردند.با برخورد اسلامی و انسانی آقای علمی و شورای فرهنگی ذهنیت مردم عوض می شد.چون آنها بر اثر تبلیغات سوء و منفی ضد انقلاب به نیروهای نظام بدبین بودند و فکر می کردند این نیروها برای قتل و غارت و سرکوب مردم و ظلم به آنها می آیند.وقتی حسن معاشرت رفتار و سلوک اسلامی و اخلاقی این عزیزان را می دیدند و از اهداف نظام در جهت خدمت و رفع محرومیت مطلع می شدند کاملا عوض می شدند و به تبلیغات دروغین دمکرات هم پی می بردند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار