رئیس سازمان بسیج مسضعفین خبر داد؛

ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده استان خوزستان

سردار «سلیمانی» گفت: درحال حاضر ساخت واحدهای مسکونی با توجه به فصل سرما در این مناطق در اولویت است، سازمان بسیج مستضعفین نیز از لحاظ مالی و نیروی انسانی آماده کمک به مردم زلزله زده است و بخشی از ساخت واحد‌ها را عهده دار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 13October 2021

ساخت واحدهای مسکونی اولویت مناطق زلزله زده در خوزستان استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بازدید از مناطق زلزله زده «اندیکا» اظهار داشت: متاسفانه تخریب منازل مردم و زیر ساخت روستاها در شهرستان اندیکا واقع در خوزستان بصورت گسترده اتفاق افتاده است.

وی افزود: ما به همراه فرماندهان محترم سپاه‌های استانی خوزستان و حضرت قمر بنی هاشم (ع) از مناطق زلزله‌زده بازدید کردیم و طبق بررسی‌ها و گفت‌وگوهای مردمی مشخص است که در همان ساعات اولیه هر دو سپاه به یاری مردم شتافتند و امکانات لازم مانند چادر، بسته‌های معیشتی، خدمات پزشکی، دارویی و سایر نیازمندی‌های مردم و اورژانسی را تامین کرده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی با توجه به فصل سرما در این مناطق در اولویت است، بیان داشت: علاوه بر کمک دولت و اعطای وام بلاعوض، سازمان بسیج مستضعفین نیز از لحاظ مالی و نیروی انسانی آماده کمک به مردم زلزله زده است و بخشی از ساخت واحدها را عهده دار می‌شود.

وی ادامه داد: تحت عنوان برنامه‌های بسیج سازندگی دو استان، در اسرع وقت کار احداث را شروع خواهیم کرد و واحدهای مسکونی مناسب، مقاوم و در شأن مردم را  در مدت کوتاهی تحویل شان می‌دهیم. طبق توافقات انجام شده و پیگیری‌های فرمانده سپاه خوزستان سایر مشکلات زیرساختی هم به خصوص شبکه آبرسانی خانه‌های بهداشت، مدارس، مساجد نیز در دستور کار قرارخواهدگرفت. محرومیت زدایی شهر «اندیکا» نیز در سال ۱۴۰۱ تحت عنوان برنامه‌های بسیج سازندگی استان قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار