جانشین فرمانده ناجا:

یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی بازوی توانمند نیروی انتظامی / هر جا بستر جرمی فراهم شده باید به سرعت اصلاح شود

سردار رضایی با بیان اینکه یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی بازوی توانمند نیروی انتظامی است، گفت: مطالبه جدی ما از یگان‌های حفاظتی دستگاه‌های دولتی این است که هر جا بستر جرمی فراهم است باید به سرعت اصلاح شود.
کد خبر: ۴۸۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ - 13October 2021

یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی بازوی توانمند نیروی انتظامی / هر جا بستر جرمی فراهم شده باید به سرعت اصلاح شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشبن فرمانده ناجا در رزمایش و گردهمایی پلیس و یگان‎های حفاظت دستگاه‎های اجرایی کشور، اظهار داشت: اولین یگان در سال 1320 (یگان پلیس راه آهن) و آخرین این یگان‌ها در سال 1397 تشکیل شده است که مطالبه ما این است این روند با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اولین بهره‌برداری از آرامشی که این یگان‌ها به ارمغان می‌آورند خود سازمان یگان‌ها هستند و دومین سازمان بهره بردار نیروی انتظامی به عنوان انتظام بخش و رسیدگی میدانی و سومین سازمان دستگاه قضائی است.

وی ادامه داد: زمانی که شورای عالی امنیت ملی تشکیل یگان های حفاظتی را مصوب کرد به عنوان هدفی جدی پیگیری شد و ستاد کل نیروهای مسلح نیز با محوریت اجرایی نیروی انتظامی آن را مدیریت کرد؛ امید است سایر دستگاه ها نیز این مهم را تسریع کنند.

سردار رضایی عنوان کرد: مطالبه جدی ما این است که هر جا بستر جرمی فراهم شده باید به سرعت اصلاح شود که یگان حفاظت دستگاه های دولتی در این امر به نیروی انتظامی کمک می کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه یگان حفاظت دستگاه های دولتی از مولفه های ایجاد بستر آرامش است، تاکید کرد: خدا قوت عرض می کنم به تمامی دستگاه هایی که در این حوزه به وظیفه خود عمل کرده اند؛ یگان های حفاظت دستگاه های دولتی به عنوان بازوهای موثر نیروی انتظامی بایستی در بخش های مختلف به طور کامل فعال شود تا بتوانیم آرامش مضاعف را به مردم هدیه کنیم.

جانشین فرمانده ناجا به هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: این هفته زمانی برای خودتعریفی نیست؛ آنچه محور مدیریت نیروی انتظامی است خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بنا به توصیه و تدابیر سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در هفته ناجا نباید کوچکترین خدشه ای به خدمت رسانی به مردم وارد شود ، بلکه در این هفته بایستی خدمات رسانی مضاعف داشته باشیم.

سردار رضایی تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی قدردان زحمات تمامی همکارانم در سراسر کشور به ویژه خانواده‌های این عزیزان که نقش بالایی در موفقیت سازمان دارند، هستم واز آنان تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار