برگزاری مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم

آیین تجلیل از دست‌اندرکاران گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ - 13October 2021

دست اندرکاران گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در قم تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین تجلیل از دست اندرکاران گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در استان قم، صبح امروز با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این آیین، سردار «محمدرضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه استان قم در سخنانی با تاکید بر ضرورت پاسداشت میراث گرانبهای دفاع مقدس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر جلوگیری از انحراف و تحریف حماسه دفاع مقدس تاکید کردند. همه اقداماتی که در راستای پاسداشت شهدا صورت می‌گیرد، در واقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می‌شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان و «حامد فلاح» فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) و مدیر نمایشگاه شب‌های حماسه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته پیرامون برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارائه کردند.

در پایان، مسئولان و نمایندگان کمیته‌های ۶ گانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایندگان نیرو‌های مسلح استان و سایر دستگاه‌ها و نیز گردان‌های مانوری عمل کننده در نمایشگاه شب‌های حماسه با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها