مقابله سامانه‌های پدافندی «مجید» و «دزفول» با موشک‌های کروز

سامانه‌های پدافندی مجید نیروی پدافند هوایی ارتش و دزفول نیروی هوافضای سپاه، با موفقیت اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را منهدم کرد.
کد خبر: ۴۸۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 13October 2021

مقابله سامانه‌های «مجید» و «دزفول» با موشک‌های کروزبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در ادامه مرحله اصلی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ بامداد امروز سامانه پدافندی «مجید» نیروی پدافند هوایی ارتش و «دزفول» نیروی هوافضای سپاه با موفقیت، موشک‌های کروز شلیک شده به سمت منطقه رزمایش را منهدم کردند.

امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با اعلام این اخبار گفت: دفاع مستحکم و چندلایه در برابر تهاجم موشک‌های کروز یکی از اهداف رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ است که در این مرحله با موفقیت توسط سامانه‌های مختلف پدافندی ارتش و سپاه اجرا شد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور استفاده از کارکنان جوان، با ایمان و متعهد را از ویژگی‌های این رزمایش عنوان کرد و گفت: انتقال تجارب کارکنان قدیمی و با تجربه به جوانان برومند این مرز و بوم از جمله اهدافی است که با برگزاری این رزمایش آن را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کلیه مراحل این رزمایش با نظارت ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) اجرا می‌شود، افزود: پدافند هوایی کشور با تشکیل لایه‌های امن پدافندی آمادگی کامل برای حفاظت از تاسیسات حساس و حیاتی کشور را دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار