جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مأموریت‌های نیروی انتظامی، مصداق امر به معروف و نهی از منکر است

سردار «قربان‎زاده» با اشاره به این که اغلب مأموریت‌های نیروی انتظامی با شعار امر به معروف و نهی از منکر عجین شده است، گفت: ناجا علاوه بر اجرای مأموريت‌های مهم و پيچيده‎ای، پاسخگوی حدود ۱۷ هزار تماس مردمی با مرکزفوريت‌های پليس ۱۱۰ است که نشان از مسئولیت‌پذیری مدافعان امنیت در این نیرو دارد.
کد خبر: ۴۸۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ - 13October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست تشکل‌های مردمی عفاف و حجاب که امروز در سالن کوثر ستاد انتظامی استان برگزار شد ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: مأموریت‌‌های ناجا متنوع و از مرزها تا داخل شهرها و در طول شبانه روز و تمام فصول گستردگی دارد و همکاران ما برای تأمين نظم و امنیت به صورت جهادی پای کار هستند.

وی با اشاره به این که اغلب مأموریت‌های نیروی انتظامی با شعار امر به معروف و نهی از منکر عجین شده است، افزود: پلیس علاوه بر اجرای مأموريت‌های مهم و پيچيده‌، پاسخگوی ۱۶ تا ۱۷ هزار تماس مردمی با فوريت‌های پليس ۱۱۰ است که در ازای آن هزاران خدمت روزانه به زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) ارائه می‌شود و اين كار بسيار سنگين برای نيروی انتظامی است که نشان از مسئولیت‌پذیری این نیرو دارد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، ابراز داشت: ما به عنوان سربازان ولایت به خود می‌بالیم و از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم دریغ نخواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که ناجا بزرگترين سازمانی است كه در كنار مأموریت‌های خود، خدمات زيادی را به مردم کشورمان ارايه می‌دهد، گفت: کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در کنار مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود، در جبهه دفاع از سلامت نیز با قدرت در کنار مدافعان سلامت حضور داشته و دارند.

قربان‌زاده در پایان با بیان این مطلب که در نظرسنجی‌های پنج سازمان، نیروی انتظامی از نظر مقبولیت در بالاترین رتبه در بین سازمان‌های خدماتی قرار گرفته است، گفت: مردم به شکر خدا همراهی و همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارند که همین موضوع باعث شده تا در اجرای مأموریت‌های محوله موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار