فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا:

امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت است

سردار «عظیمی» گفت: امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت بزرگ ما در تمام عرصه‎ها است و به پشتوانه این ملت، کشور همچنان در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۴۸۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 13October 2021

امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا امروز در مراسم افتتاح پل راهداران علی آباد گروس که در شهرستان صحنه برگزار شد اظهار داست: سیل سال ۹۸ سبب شد پل ارتباطی این روستا و روستاهای اطراف قطع شود و این موضوع شرایط سختی را برای مردم این منطقه رقم زد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا افزود: در این وضعیت با تلاش‌های استاندار که تصدی ایشان با حوادث مختلفی در استان همراه بود و همچنین صبر و بردباری مردم کار نصب پل فلزی توسط نیروهای سپاه و بسیج ظرف مدت کمتر از سه روز به پایان رسید.

سردار عظیمی گفت: امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت بزرگ ما در تمام عرصه ها است و به پشتوانه این ملت، کشور همچنان در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به جغرافیای خاص استان کرمانشاه و راه های مرزی این استان با کشور عراق خواستار برنامه ریزی و توجه ویژه به راه‌های استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها