فرمانده انتظامی بندرعباس:

اولویت پلیس در همه ماموریت‌ها رضایتمندی مردم است

سرهنگ «دولتیاری» گفت: اولویت پلیس فقط رضایتمندی شهروندان در همه ماموریت‎ها است که این رضایتمندی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۸۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 13October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «تیمور دولتیاری» فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: در بحث پیشگیری و صیانت از جرم به این نتیجه رسیدیم که از تمام مردم باید کمک بگیریم و بحمدالله جواب داده است. هفته ناجای امسال با شعار «پلیس هوشمند امنیت پایدار» نام گذاری شده و از کلیه همکاران انتظامی شهرستان و خانواده های خدوم انتظامی که واقعا مثل کوه پشتیبان همکاران هستند تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده انتظامی بندرعباس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایش اخیرشان در خصوص نیروی انتظامی فرمودند نیروی انتظامی بعنوان ستون فقرات امنیت داخلی کشور است این بیان را باید با دل و جان بپذیریم و تلاش کنیم که این ستون فقرات با تمام توان پای کار باشد.

وی با بیان اینکه شاهد پیچیدگی جرائم و استفاده از مجرمان بزهکار در حرکت هستیم، اضافه کرد: متخلفان با ابزارهای علمی و فنی مرتکب جرم می شوند و برای برخورد با این نوع جرائم، استفاده از ابزارهای دقیق و هوشمند نیاز است.

سرهنگ دولتیاری گفت: در سال‌های اخیر با کمک نهادهای نظارتی  توانستیم دوربین های سطح شهر را با تعامل با شهرداری و شورای تامین شهرستان در مرکز بندرعباس تجمیع کنیم که در راستای هوشمند سازی بتوانیم حضور فیزیکی کمتری داشته باشیم و با تیزبینی و هوشیاری سراغ مجرمین برویم.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار داشت: با سیستم پایش تصویر سطح شهر توانستیم در تمام ماموریت ها سرعت و تحرک و چالاکی بیشتری داشته باشیم و با کشف و علمی و فنی و هوشمند در راستای کاهش جرائم گام های بسیار خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه پلیس هوشمند به دنبال  رضایتمندی شهروندان است، افزود: هدف ما فقط رضایتمندی شهروندان است. با برپایی میز خدمت در محلات، و حضور رییس کلانتری ها، به مطالبات مردم رسیدگی می شود. رضایتمندی مردم نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در بندرعباس در جایگاه رتبه سوم امنیت کشوری قرار دارد و به لحاظ امنیت سومین استان کشور است به لحاظ وقوع سرقت نیز بیست و نهمین استان در کاهش سرقت هستیم. در بحث آدم ربایی و گروگان گیری با توجه به موقعیت شهر بندر عباس و جابجایی مواد مخدر و اختلاف قاچاقچیان، با حضور به موقع و حضور هوشمند پلیس با سیستم های فنی و اطلاعاتی، منجربه کشف و دستگیری شده و تحویل دستگاه قضا شده است.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اعلام افزایش ۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در بندرعباس، افزود: ما مجرمین در حرکت داریم و با توجه به اینکه چندین قومیت در این استان زندگی می کنند چهار طرف شهرستان با اقدامات پلیسی و انتظامی در مهار کامل است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ساماندهی معابر و برخورد با مختل کنندگان نظم ترافیکی و سوانح رانندگی، با دستور قضایی طرح امنیت و آرامش انتظامی و راهور، تعداد زیادی دستگاه های خودرو توقیف شده است.

دولتیاری اضافه کرد: در بحث نزاع و درگیری ها، عاملین درگیری ها در همان لحظه با توجه به استقرار نیروها در تمام نقاط و پایش تصویری و با هم افزایی و حضور هدفمند و به موقع در صحنه، مجرمان دستگیر و تحویل دستگاه قضا شده و اجازه عرض اندام به هیچ کسی ندادیم و نخواهیم داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: دستگاه پلیس و قضا با اقتدار در کنار مردم این هستند و تایید حرف اینجاست که در این را شهید دادیم و این روحیه شهادت طلبی در وجود همه ما هست و بهترین مُردن شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار