در دیدار سرلشکر باقری با رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان تأکید شد؛

توسعه همکاری‌ها میان نیرو‌های مسلح ایران و پاکستان

در دیدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با ژنرال «ندیم رضا» بر گسترش همکاری‌های دوجانبه میان نیرو‌های مسلح ایران و پاکستان تأکید شد.
کد خبر: ۴۸۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 13October 2021

توسعه همکاری‌ها میان نیرو‌های مسلح ایران و پاکستانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در دومین نشست کاری خود، با ژنرال «ندیم رضا» رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار هیأت‌های بلندپایه نظامی ایران و پاکستان، «سید محمدعلی حسینی» سفیر کشورمان در پاکستان و سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی ایران در پاکستان حضور داشتند.

سردار باقری و ژنرال ندیم رضا طیف گسترده‌ای از مناسبات دوجانبه ایران و پاکستان در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، نظامی، مرزی، تحولات منطقه‌ای از جمله اوضاع افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طرفین بر تمایل و عزم جدی یکدیگر برای تحکیم این مناسبات و گسترش همکاری‌های دوجانبه میان نیرو‌های مسلح ایران و پاکستان تأکید و همچنین به وجود دیدگاه‌های مشترک دو کشور در رابطه با مسایل منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات منطقه‌ای اشاره کردند.

همچنین، اعضای هیأت بلندپایه نظامی ایران به ریاست سرلشکر باقری صبح امروز با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش این کشور دیدار کردند.

سردار باقری و هیات همراه عصر امروز به دیدار «عمران‌ خان» نخست‌وزیر پاکستان خواهند رفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها