مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهید «محمدی» یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان است

سردار مرادحاجتی شهید بهنام محمدی را یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان کشور برشمرد.
کد خبر: ۴۸۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 13October 2021

شهید «بهنام محمدی» یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با مادر شهید «بهنام محمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار شهید بهنام محمدی را یک الگوی ماندگار برای نسل نوجوان کشور دانست و اظهار داشت: جنگ ما یک جنگ نظامی نبود که اگر چنین بود، «بهنام محمدی» 13 ساله در آن چه می‌کرد که شهید شد.

سردار مرادحاجتی افزود: جنگ ما، جنگ حق علیه باطل و جنگ معنویت بر ضد استکبارستیزی و زور بود و به همین دلیل تنها جنگ دنیا بود که نوجوان، مرد و زن، عشایر و بسیجی همه در کنار هم در آن شرکت کردند و حماسه‌ها آفریدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: بهنام، تنها فرزند مسجدسلیمان یا خرمشهر یا ایل بختیاری نیست، بهنام فرزند جاودانه ایران است و نامش برای همیشه در تاریخ این کشور و در ذهن این ملت خواهد ماند.

در این دیدار، مادر شهید «بهنام محمدی» نیز فرزندش را فرزند ملت دانست و بیان داشت: ارادت مردم به من نشان از محبوبیت فرزندم بین هموطنان دارد و چه سعادتی بالاتر از اینکه مادر نوجوانی باشی که در دل و یاد مردم میهن خود ماندگار و جاوید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار