هشدار فلسطین درباره تجاوزات شهرک‌نشینان مسلح در کرانه باختری

وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای درباره تشدید خشونت و قدرت گرفتن شبه‌نظامیان شهرک‌نشین در کرانه باختری هشدار داد.
کد خبر: ۴۸۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 13October 2021

هشدار فلسطین درباره تجاوزات شهرک‌نشینان مسلح در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای درباره تشدید زورگویی و قدرت گرفتن شهرک‌نشینان و شبه‌نظامیان مسلح آن‌ها در کرانه باختری و تبدیل شدن آن‌ها به یک گروه جنایتکار جهت اجرای پروژه‌های اشغالگری اسرائیل هشدار داد.

در این بیانیه آمده است که تجاوزات این شبه‌نظامیان صهیونیست یادآور اقدامات گروهک‌های صهیونیستی در اوایل قرن گذشته علیه ملت فلسطین، اراضی و املاک و دارایی‌ها این ملت است.

در بیانیه مذکور آمده است که جنگ رژیم اشغالگر، شهرک‌نشینان، شبه‌نظامیان و سازمان‌های تروریستی آن‌ها علیه درختان زیتون، یکی از اشکال جنگ نامحدود این رژیم علیه فلسطینیان در مناطق «ج» است.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، در این بیانیه آمده است که گزارش‌های متعدد محلی و بین‌المللی بیانگر افزایش تجاوزات شبه‌نظامیان شهرک‌نشین علیه شهروندان فلسطینی است و تقریبا روزی نیست که گروهک‌های شهرک‌نشین جرم و جنایتی علیه ملت فلسطین مرتکب نشود.

در این بیانیه به ایفای نقش مستقیم نظامیان صهیونیست در تخریب خانه‌های شهروندان، پخش اعلامیه‌های تخریب به بهانه‌های واهی در شرق قدس، سلفیت، الاغوار و ... اشاره شده است.

وزارت خارجه فلسطین ضمن محکوم کردن تجاوزات مستمر شهرک‌نشینان با هدف الحاق کرانه باختری و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان فلسطینی، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل این تجاوزات دانست.

در این بیانیه همچنین از جامعه جهانی خواسته شده است تا با تجاوزات شهرک‌نشینان برخورد جدی داشته و تمامی تدابیر لازم را برای توقف این تجاوزات و اقدامات نژادپرستانه آن‌ها علیه ملت فلسطین اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار