جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج تاکید کرد؛

ورود مردم در حوزه اقتصاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار خواهد بود

سرهنگ پاسدار حبیبی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد نیز ورود مردم به صحنه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار خواهد بود، گفت: کشورمان در حوزه‌های مختلف دارای اقتدار و عزت است و دشمنان نیز از هیچ نقشه و توطئه‌ای علیه این نظام چشم‌پوشی نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۸۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 13October 2021

ورود مردم در حوزه اقتصاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج امروز در نشست فصلی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات‌ کل استان گیلان با موضوع تحقق دولت اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۴ شهید کارمند گیلان، اظهار داشت: نیرو‌های مردمی نقش مهمی در به سرانجام رسیدن انقلاب‌ها در دنیا داشتند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با اشاره به ایمان و اعتقاد امام (ره) به نقش و جایگاه مردم در نهضت خود تصریح کرد: نقش گروه‌های مردمی در سایر انقلاب‌های دنیا پس از مدتی کم‌رنگ شد، اما در انقلاب اسلامی ایران با دوراندیشی امام (ره)، نقش مردم در قالب بسیج مردمی توسعه پیدا کرد.

وی با اشاره به میدان‌داری بسیج در دوران دفاع مقدس، عرصه سازندگی، امداد، کمک‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در طول ۴۰ سال گذشته خاطرنشان کرد: بسیج در حوزه واکسیناسیون کرونا با گسترش مراکز تزریق واکسن به خوبی تاثیرگذار بود.

حبیبی حل بسیاری از مشکلات کشور را در گرو مدیریت جهادی، انقلابی و نگاه علمی دانست و افزود: امام (ره) با تکیه بر مردم توانست نهضت خود را به سرانجام برساند لذا هرجا که از ظرفیت مردم استفاده کردیم موفق شدیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد نیز ورود مردم به صحنه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار خواهد بود تاکید کرد: کشورمان در حوزه‌های مختلف دارای اقتدار و عزت است و دشمنان نیز از هیچ نقشه و توطئه‌ای علیه این نظام چشم‌پوشی نمی‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با اشاره به اینکه میدان دادن به جوانان در سند اعتلای بسیج تاکید شده است متذکر شد: ۸۰ درصد جوانان اخبار مختلف را از طریق شبکه‌های اجتماعی رصد می‌کنند لذا سواد رسانه‌ای برای خانواده‌ها و جوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی برخی ظرفیت‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بسیاری از کشور‌ها از فقدان نیروی جوان و پای کار رنج می‌برند در حالی‌که ۴۵ درصد جمعیت کشورمان از نیروی جوان و تحصیل‌کرده هستند که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

«رضا رنجبر» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمندان توسط بسیج ادارات، آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، اهدای بیش از ۴ هزار گونی آرد توسط نانوایان و توزیع ۵ هزار بسته مواد بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده در دوران شیوع کرونا است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه گیلان تصریح کرد: شرکت بیش از ۶۰۰ نفر در طرح اهدای خون در سال ۱۴۰۰، کمک ۶۰ منبع آب هزار لیتری و ۳ هزار باکس آب معدنی توسط بسیج کارمندان برای کمک به مردم خوزستان و خرید ۵۰ هزار دستگاه تب‌سنج توسط ادارات و اهدا به بیمارستان‌ها جزو دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه در این ایام ۱۰ کپسول اکسیژن توسط اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای استان، ۹۰ کپسول اکسیژن توسط کمیته امداد و ۱۲ عدد کپسول اکسیژن نیز توسط جمعیت هلال احمر تهیه و به بیمارستان‌های استان تقدیم شد افزود: کارمندان بسیجی به همراه مردم همواره زحمات بسیاری برای مقابله با کرونا کشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها