مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

فرصت خدمت به جانبازان را قدر بدانیم

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: فرصت خدمت به جانبازان هشت سال دفاع مقدس را باید قدر بدانیم و آن از دست ندهیم.
کد خبر: ۴۸۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ - 13October 2021

فرصت خدمت به جانبازان را از دست ندهیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در دیدار با جانباز هفتاد درصد «علی اصغر جعفری» در روستای اطرب شهرستان نکا اظهار داشت: جانبازان نماد استقامت و نمونه بارز گذشت و فداکاری هستند و با تحمل سال‌ها رنج و مشقت ناشی از جانبازی همچنان استوار و با روحیه باقی ماندند.

حجت الاسلام یوسف‌پور با اشاره به دغدغه‌های ایثارگران عزیز در امر مشکل اشتغال فرزندانشان اظهار داشت: برای حل مشکلات فرزندان معزز شهدا و ایثارگران همه دستگاه‌ها باید احساس مسئولیت کنند و به خواسته‌های این قشر گرانقدر که تمام هستی و جسم خود را فدای نظام کردند عنایت ویژه‌ای داشته باشند و دل این بزرگواران را شاد کنند تا نگرانی آنان در این رابطه رفع شود.

وی افزود: جانبازان سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و امروز که ما مدیون ایثارگری این دلیر مردان عرصه جهاد و ایثار هستیم باید همه تلاش خود را به کار ببریم تا مشکل این عزیزان در این بخش کاهش پیدا کند.

این مسئول با بیان اینکه جانبازان ذخیره‌های ماندگار کشور ما هستند، اذعان داشت: اینکه بتوانیم مشکل ایثارگران را حل کنیم و گره از مشکلات این عزیزان باز کنیم بزرگترین افتخار است و فرصت خدمت به این قشر معزز را از دست ندهیم.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران تصریح کرد: یکی از مواردی که در بحث اشتغال فرزندان ایثارگر مطرح است موضوع شرکت این عزیزان در آزمون برای جدب در دستگاه‌ها محسوب می‌شود که در این خصوص راهنمایی و اطلاع رسانی از سوی بنیاد‌های تابعه و ... صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها