فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

ایجاد امنیت پایدار در گرو مشارکت اجتماعی مردم است

سردار «مصطفایی» گفت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه در گرو مشارکت اجتماعی مردم است.
کد خبر: ۴۸۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ - 13October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی این استان دیدار کردند.

سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: ۴۶ برنامه کشوری و ۱۰ برنامه استانی در هفته ناجای امسال پیش‌بینی شده که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه هفته ناجای انسال با عنوان «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نام‌گذاری شده است، افزود: این نام‌گذاری در راستای سیاست‌ها و خط مشی کلی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم شده است. هوشمندی پلیس هم جزو مطالبات مردم بوده و هم در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به روشنی به این مورد اشاره شده است.

مصطفایی گفت: نیروی انتظامی استان در راستای مطالبات مردم و جهت اجرایی کردن تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دو سال اهتمام ویژه‌ای در راستای هوشمندی و ارتقا سطح مهارت کارکنان داشته است. امنیت امروز جامعه ما مرهون جانفشانی و خون شهدای عزیز و تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و اقشار مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد امنیت پایدار را در گرو مشارکت اجتماعی مردم دانست و ابراز کرد: کشور ما امنیت پایداری دارد و استان ما هم از این نعمت برخوردار است و در سنجش میزان امنیت نسبت به کشور وضعیت خوبی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار