شهید «علیرضا غلام‌نتاج عربی»؛

بدانید که اسلام پیروز و کفر نابود است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «علیرضا غلام‌نتاج عربی» آمده است: بدانید اسلامی که با خون شهدا قدرت گرفت از بین نخواهد رفت.
کد خبر: ۴۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰ - 18October 2021

بدانید که اسلام پیروز و کفر نابود استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد. همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«علیرضا غلام‌نتاج عربی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابلسر» است که در ادامه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«علیرضا غلام نتاج عربی» فرزند «غلام رضا» دوم تیر ۱۳۴۴ در بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

سلام بر همه شهیدان به خون خفته اسلام؛ آن‌هایی که به خاطر آزادی و استقلال و حفظ اسلام در همه شرایط، مردانه مقاومت کردند و در بارگاه احدیت به فیض عظیم شهادت رسیدند. سلام بر شما ملت شهیدپرور که در جهت تحقق اسلام اصیل، قاطعانه با هرگونه خودکامگی و واسطه پذیری بیگانگان مبارزه می‌کنید.

پیام حسین (ع) در هر عصری و در هر نسلی به گوش‌های شنوا و دیده‌های بینا و قلب‌های آگاه طنین عشق می‌اندازد و صدا می‌زند که اگر اسلام را می‌خواهی، باید در راه او قدم برداری. باید رفت و قیام کرد. قیام برای خدا و مؤمنان در راه خدا. قیام جهت نابود کردن شیطان‌های هزار چهره ـ مبارزه با منافقان ـ با آن‌ها که حتی خدا را سپر می‌کنند تا حق نابود شود. بدانید که اسلام پیروز و کفر نابود است. اسلامی که از خون قدرت گرفت و با شهیدانش عزت و با رهبران پیامبر گونه اش جلالی و شکوه یافت.

امروز مکتب در معرض خطر گرگان و روبهان مکار قرار گرفته است. امروز کربلای ایران برای پروراندن لاله‌های نورسته انقلاب به خون محتاج است. تا کفر باشد، مبارزه خواهد بود و تا مبارزه هست ما نیز هستیم. امروز سنگرمان مسجد، کتابمان قرآن و رهبرمان خمینی، کربلای ما ایران و جبهه هایمان نبرد حق علیه باطل است. اسلام را زنده نگه دارید و خدا را فراموش نکنید. این را فراموش نکنید که دعای توسل و دعا‌های کمیل حتماً در مزار شهدا برقرار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها