جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

خانواده شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

سردار «قربان‌زاده» گفت: شهدا با جانفشانی، عزت و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خانواده‌های شهدا به‌عنوان بهترین مروجان فرهنگ ايثار و شهادت در نهادینه کردن فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت در جامعه نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.
کد خبر: ۴۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ - 14October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته نیروی انتظامی و در راستای تکریم خانواده شهدا، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز با حضور در منزل شهيدان «ناصر فضلی» و «فرزاد اسماعیل‌زاده» با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار قربان‌زاده در این دیدارها با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجليل از صبر و استقامت خانواده‌های آنان، اظهار داشت: شهادت نقطه تعالی عشق به خداوند و اوج فداكاری و جانفشانی در راه دفاع از ارزش‌ها است.

وی شهدا را مخلص‌ترين و شايسته‌ترين بندگان خدا معرفي كرد و افزود: شهدا با جانفشانی عزت و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خانواده‌های شهدا به‌عنوان بهترین مروجان فرهنگ ايثار و شهادت در نهادینه کردن فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت در جامعه نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تكريم خانواده‌های شهدا را وظيفه همگانی و اقدامی معنوی و خداپسندانه دانست و گفت: تكريم خانواده‌های معظم شهدا بايد در قالب فرهنگ نهادينه شود و در جامعه تعميق يابد كه تحقق اين مهم تجلی پاسداشت ايثارگری و جانفشانی شهدا را به همراه خواهد داشت.

در پايان اين ديدار صميمی جانشین فرمانده انتظامی استان با اهدای لوح یادبود از خانواده شهيدان فضلی و اسماعیل‌زاده تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها