فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده خبرداد؛

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در تربت جام

سرگرد «جباری» از توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان در شهرستان تربت جام خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ - 14October 2021

سرگرد پاسدار «رضا جباری» فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تربت جام اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان همواره مورد تأکید اسلام بوده و در آیات قرآن کریم و روایات معصومین زیاد به این موضوع پرداخته شده است.

وی افزود: با توجه به رسالتی که بسیج در قبال محرومین و همچنین تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی بر عهده دارد، نسبت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت احساس مسئولیت کرده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با حمایت‌های محلی، پویش همکلاسی مهربان برای خشنودی دل آینده‌سازان ایران اسلامی در جغرافیای شهرستان تربت‌جام شکل گرفت.

جباری خاطرنشان کرد: در قالب این پویش بیش از ۸۰۰ بسته لوازم‌ التحریر به همت خیرین و بسیجیان حوزه شهید فهمیده تهیه و به دانش‌آموزان شهرستان اهدا می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده گفت‌: ارزش ریالی بسته‌های لوازم‌التحریر ۲۵۰ میلیون ریال است و این بسته‌ها شامل کیف، مداد رنگی و دفتر است.

وی متذکر شد: در مراسم توزیع این بسته‌های فرهنگی که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تربت جام، فرمانده محور عملیاتی شهید محمدزاده و رئیس اداره آموزش و پرورش برگزار شد از خیرین بسیجی حوزه شهید فهمیده توسط مسئولین تجلیل به‌عمل آمد.

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در تربت جام

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در تربت جام

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در تربت جام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها