رئیس سازمان اورژانس کشور:

شهادت ۱۸ نفر از کارکنان اورژانس به دلیل کرونا/ ۴۲ درصد از حوادث ترافیکی در راه‌های فرعی رخ می‌دهد

«میعادفر» با بیان اینکه ۴۲ درصد از حوادث ترافیکی در راه‌های فرعی رخ می‌دهد، گفت: آنچه امروز مشکل‌ساز است راه‌های فرعی و روستایی است که ۴۲ درصد حوادث ترافیک در راه‌های فرعی رخ می‌دهد.
کد خبر: ۴۸۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 14October 2021

شهادت ۱۸ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی به دلیل کرونا/ ۴۲ درصد از حوادث ترافیکی در راه‌های فرعی رخ می‌دهد

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «جعفر میعادفر» رئیس سازمان اورژانس کشور امروز (پنجشنبه) در همایش یادبود قربانیان سوانح ترافیکی که در شهرک آزمایش برگزار شد، با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ نفر از کارکنان اورژانس جان خود را در حین مأموریت و ارائه خدمات به شهروندان از دست دادند، اظهار داشت: کشور ما بسیار حادثه‌خیز است و جزو کشور‌هایی هستیم که بیشترین حادثه‌ها در آن رخ می‌دهد؛ علاوه بر سوانح ترافیکی، سیل، زلزله و آتش‌سوزی باعث جان‌باختن هموطنان ما می‌شود.  

وی ادامه داد: آنچه مهم است پیشگیری از تصادفات است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این اتفاق رخ ندهد.  

رئیس سازمان اورژانش کشور افزود: سه عنصر انسان، راه و خودرو در تصادفات مؤثر هستند؛ مهم‌ترین عنصر در تصادفات انسان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه حضور ما در راه‌های اصلی مؤثر و خوب است و توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم، گفت: آنچه امروز مشکل‌ساز است، راه‌های فرعی و روستایی است؛ چرا که ۴۲ درصد حوادث ترافیک در راه‌های فرعی رخ می‌دهد.

میعادفر خاطرنشان کرد: ۱۸ نفر از همکاران من در فوریت‌های پزشکی کشور به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسیدند؛ همچنین ۱۰ هزار نفر از همکارانم دچار این بیماری شده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار