فرمانده انتظامی استان البرز:

باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است

سردار «محمدیان» گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است و تقریباً هفته‌ای نیست که در آن ناجا شهیدی تقدیم نظام نکند.
کد خبر: ۴۸۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 14October 2021

درب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز عصر امروز (پنجشنبه) در آیین غبارروبی گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج اظهار داشت: یکی از اهداف هفته نیروی انتظامی، تجدید روحیه ایثار و تقویت روحیه شهادت‌طلبی در کارکنان است که از همین فرصت برای سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به‌منظور روحیه دادن به آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی مطرح کرد: اما زمانی که با آن‌ها دیدار می‌کنیم، درمی‌یابیم که ما چیزی برای ارائه نداریم. این خانواده‌ها که با صبر و استقامت پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند، به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که ما از آن‌ها روحیه می‌گیریم و با شرمندگی بازمی‌گردیم. امروز پنج‌شنبه، روز زیارتی اهل قبور است که توفیق حضور در این مکان مقدس که محل نزول فرشتگان و مزار پاک شهدای نظام است را پیدا کردیم.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: امروز یک‌بار دیگر با این شهدا عهد می‌بندیم که تا ابد راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد. این حضور و اقدام موجب می‌شود خانواده‌های شهدا بدانند که راه شهدایشان ادامه دارد و مردم، جوانان و ایثارگران ایستاده‌اند تا کوچک‌ترین ضربه و لطمه‌ای به خون پاک شهدا و روحیه جانبازی در راه وطن وارد نشود. باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است و تقریباً هفته‌ای نیست که در آن ناجا شهیدی را تقدیم نظام نکند.

سردار محمدیان بیان داشت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید در کل کشور برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده که از این تعداد سه هزار نفر در مأموریت مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند. نیروی انتظامی همچنین بیش از ۲۰ هزار جانباز نیز تقدیم نظام کرده است. سبزپوشان همیشه بیدار ناجا همواره در راستای حفظ امنیت این مرزوبوم آماده خدمت‌رسانی و ارتقای ارزش‌های والای انسانی هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: به کسانی که دندان طمع برای این کشور تیز کرده‌اند و درصدد وارد کردن ضربه به این نظام هستند می‌گوییم تا جان در بدن داشته و جوانان غیوری داریم، به برکت خون شهدا، زیر سایه امام زمان (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین ضربه‌ای به این نظام وارد شود؛ همه ما آماده ایثار و شهادت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها