فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص):

خط قرمز قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، تعطیلی پروژه‌ها در مشهد است

سردار «هوش‌السادات» گفت: خط قرمز قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، تعطیل‌شدن فعالیت پروژه‌ها در مشهد است و بر‌همین اساس اجازه نمی‌دهیم کار در پروژه‌های در حال اجرا تعطیل شود.
کد خبر: ۴۸۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ - 14October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین هوش‌السادات» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) امروز (پنجشنبه) در دیدار با «سیدعبدالله ارجایی» شهردار مشهد اظهار داشت: پس از تهران، شهرداری مشهد در حوزه خطوط مترو در کشور پیش‌رو بوده و در موضوع تجهیزات کارگاهی و نحوه اجرا هم ردیف تهران است.

وی افزود: هم‌اکنون دو دستگاه حفار تی.‌بی.‌ام به‌همراه یک هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی در کنار سایر تجهیزات در مشهد فعال هستند و برای پیشبرد و تسریع اجرای پروژه‌ها در مشهد به حمایت و پشتیبانی شهرداری نیازمند هستیم و آمادگی سرعت بخشیدن به کار و بالابردن سقف فعالیت‌ها هم وجود دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) تأکید کرد: خط قرمز قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) تعطیل‌شدن فعالیت پروژه‌ها در مشهد است و برهمین اساس اجازه نمی‌دهیم کار در پروژه‌های درحال اجرا تعطیل شود.

شهردار مشهد نیز در این ديدار ابراز داشت: در راستای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر و اتصال خطوط قطار شهری به حرم مطهر برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران، بهره‌برداری از ۵.۲ کیلومتر از خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) در اولویت است.

ارجایی ادامه داد: از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) می‌خواهیم تا بر این موضوع تمرکز و زمان‌بندی مشخصی را برای بهره‌برداری از این بخش از خط سه مشخص و اعلام کند.

وی تصریح کرد: مدیران مجموعه قرارگاه در مشهد اعلام کرده‌اند که ظرفیت انجام کار تا سقف ۸۰۰ میلیارد تومان در سال را دارند و این آمادگی وجود دارد تا حجم کار را تا مبلغ پنج هزار میلیارد تومان افزایش دهند که درخواست داریم در چهارچوب این مبلغ، کار تعریف و اجرا شوذ.

شهردار مشهد با اشاره به فعالیت هزار و ۲۰۰ نیروی کارگری در پروژه‌های شهرداری که توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) درحال اجراست، افزود: از قرارگاه درخواست داریم تا با فعال کردن بیشتر کارگاه‌ها نیروهای فعال در آن را به دو هزار نفر افزایش دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار